Veelgestelde Vragen

Bezorgen

Wat zijn mijn bezorgopties?

Bekijk onze pagina 'Bezorgen' voor meer informatie.

Wat moet ik doen als er een probleem is met mijn bezorging?

Controleer eerst de link die je hebt ontvangen van Bunzl om je bestelling te volgen. Als je daarna nog steeds met vragen zit, stuur dan een e-mail naar deliveroo.almere@bunzl.nl.

Kan ik na het plaatsen van een bestelling het afleveradres nog wijzigen?

Je kunt je afleveradres tot 24 uur na het plaatsen van je bestelling wijzigen. Als je een wijziging van het afleveradres door wilt geven, neem dan contact met ons op per e-mail via deliveroo.almere@bunzl.nl of telefoon op 0031 365 478 666.

Retourneren

Het product is niet het juiste product voor mij, wat moet ik doen?

Als je iets wilt retourneren, stuur dan een e-mail naar deliveroo.almere@bunzl.nl. Zorg dat je op het retourpakket “franco” vermeldt en voeg de bedrijfsovereenkomst met Deliveroo toe en een pakbon met daarop het factuurnummer van het bedrijf, de datum en de reden van de retourzending. Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als ze onbeschadigd zijn. Retourkosten binnen Belgium:

€4,95

Je kunt altijd een gratis proefpakket bestellen om de producten eerst met eigen ogen te zien. Dan weet je zeker dat je tevreden bent voordat je ze koopt.

Ik heb de verkeerde producten ontvangen, wat moet ik doen?

Stuur een e-mail naar deliveroo.almere@bunzl.nl, we helpen je graag.

Mijn producten zijn beschadigd, wat moet ik doen?

Stuur een e-mail naar deliveroo.almere@bunzl.nl, we helpen je graag.

Betalen

Welke betaalmethodes accepteren jullie?

We accepteren alle grote creditcards en debetkaarten waaronder American Express, Visa, Mastercard en Maestro.

Slaan jullie creditcardgegevens op?

Wij slaan helemaal geen betalingsgegevens op.